bESTonia

Siim Pütsepp
Siim Pütsepp

Hämmastav on ärevus, mis on tekkinud ümber „EST“ sõnamängu. Harva, kui reklaamilahendid leiavad eraldi kajastust ka peavoolumeedias a la „Hollandlane mõtles Eestile välja märgi“. Hämmastav just seetõttu, et samasuguseid (sõna)konstruktsioone on loodud juba palju varem, tõsi, keegi pole neid nii palju korraga ühele pildile seadnud.

Loomulikult on tegu toreda ja tõenäoliselt teatavat tähelepanu pälviva lahendiga, kindlasti enam kui Welcome, kuid sel puudub lugu. Brändi on mõtet teha aastatepikkuse ettevaatega. Mis edasi, millest me pärast veel räägime? Seega taktikalise lahendina tore, kuid strateegiline lähenemine puudub.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018