Case study: Vivacolor „Helen Sürje suur maalritöö“

Vivacolori köögivärvimise video oli edukas sisuturunduskampaania, mille õnnestumisele aitasid õigete inimeste valik, parajas koguses fun’i ja traditsiooniliste turunduslahenduste mitte kasutamine.

Olukord turul: Vivacolor on Eesti tuntuim ja ostetuim värvibränd. Värvimüügi puhul on probleem selles, et elukutselised maalrid ja inimesed, kes kodus remonti teevad, on nende kliendid juba niikuinii, aga see hulk ajas eriti ei kasva. Ehk väljakutse oli selles, kuidas panna inimesed rohkem värvi ostma.  

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018