Siim Sander Sarri: Live-Chat’is ei vasta robot

Siim Sander Sarri
Siim Sander Sarri

Marketing Week’i müügikiirenduse seminaril esinenud City Motorsi juht Siim Sander Sarri räägib, miks nad oma ettevõtte kodulehele live-chati üles seadsid ja kuidas on see kliendikogemust muutnud.

City Motors oli üks esimesi ettevõtteid, kes võttis oma kodulehel kasutusele live-chat’i kui klienditeeninduskanali. Eesmärk on “püüda kinni” kliendid, kes kodulehel viibivad ja nendega kontakti saada. Läbi chati saab klient broneerida hooldusaega, küsida nõu uute autode kohta, saada tehnilist infot jpm.  

Tööpäevadel on paar müügimeest alati online, et

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018