Heli loob brändile lisaväärtust

Üritusel Hommikukohv "Muusika ja bränding"
Üritusel Hommikukohv "Muusika ja bränding"

Muusika on reklaami üks osa, mis peab olema loodud sihilikult, konkreetselt ja teatud eesmärkide jaoks. Heli ja brändi identiteedi seosest räägib Agentuuri La Ecwador kommunikatsioonijuht Leanyka Libeon.

Igal ettevõttel, organisatsioonil ja brändil on olemas omapärane logo või visuaal, mis teeb ta teiste seast kergesti äratuntavaks. Tuntud helilooja ja muusikaprodutsent Priit Pajusaar arvab, et kõik need logod on tänapäeval jube kihvtilt tehtud, ent samas tundub talle, et need oleks toodetud justkui kurtidele. “Väga vähe on maailmas neid brände, kelle visuaali toetab audio. Ometigi on inimese

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018