Tarbijast brändisaadikuks ehk sõnumi liikumine tarbija kaudu

Iivi Riivits-Arkonsuo
Iivi Riivits-Arkonsuo

Kliendisuhte juhtijad ning teenuste disainijad kasutavad tarbija ja brändi kokkupuutepunktide kontseptsiooni selleks, et tarbija teekonda planeerida. Miks mõned brändid on tarbijate hulgas armastatud ning neist räägitakse palju? Kuidas kirjeldavad tarbijad ise oma teekonna meeldejäävaid etappe armastatud brändini? Millise tähenduse annab tarbija eelistatud ja armastatud brändile ning mis mõjutab tema jõudmist „oma brändini”?

Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Iivi Riivits-Arkonsuo, TTÜ majandusteaduskonna turunduse õppetooli lektor, Turu-uuringute AS-i uuringujuht

Tarbija on brändiväärtuse kaaslooja või sellele vastutöötaja, kasutades selleks suusõnalisi ja virtuaalsõnumeid. Tarbija teekond algab esmakohtumisest brändiga ja võib kujuneda tugevaks brändi kiindumuseks.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018