Elamusturundus ja elamusdisain: väärtuse loomine elamuste kaudu

Anu Leppiman
Anu Leppiman

Jätkuv üleilmastumine, võrgustumine, digitaliseerumine ja turgude küllastumine on trendid, mida tuleks turunduskommunikatsioonis ja tarbijakäitumises üha enam arvestada, tõstes nii uurijate kui ka turundajate tähelepanu keskmesse toodete ja teenuste elamuslikkuse ja tarbija emotsioonid.

Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Anu Leppiman, TTÜ turunduse professor, elamusturunduse uurimisgrupi juht, elamus- ja suhtlemisekspert ja Lapi Ülikooli teenusedisaini ja -suhtlemise kaasprofessor.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018