Autor: Helen Külaots • 9. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tiia Prööm: Mõnikord tekib sisu nagu iseenesest, tuleb osata vaid sellele reageerida

Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm
Kord jõulupühade eel sõitis üks vanaisa, kes polnud automaatkäigukastiga harjunud, autot parkides Seesami kahjukäsitluse kontori akendesse. Tegemist oli üsna vana sõidukiga, millel polnud kaskokindlustust. Saime teada, et taat oli parasjagu tegemas sõidukiga proovisõitu, sest plaanis kinkida auto oma lapselapsele lubade saamise puhul. Vaatamata õnnetusele ostis härrasmees avariilise sõiduki müügihinnaga ära ning plaanis selle omade kuludega ära remontida. See lugu liigutas meid sedavõrd, et otsustasime spontaanselt taadile auto remondiarve hüvitada, et kingitus saaks ikkagi üle antud. Sisuturundusest räägib Seesam Insurance AS turundusjuht Tiia Prööm.

Kuidas luua kindlustusmaailmas kaasahaaravat sisu?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700