Case study: Kuidas Apollo ühtse lojaalsus­programmi lõi

Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik
Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik

Möödunud aastal moodustas Apollo uue meelelahutusketi, koondades enda alla nii Apollo meelelahutuskauplused, Apollo kinod kui ka mahlabaarid Blender. Meelelahutusketi moodustamisel loodi ka ühine lojaalsusprogramm, mis annab soodustusi ning eeliseid kõigis kolmes äris. Kuidas Apollo sellega hakkama sai? Kogemusi uue programmi loomisprotsessist jagab Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik, kes aitas lansseerida uue lojaalsusprogrammi Apollo Klubi.

Lojaalsusprogramm enne uuendamist: Enne lojaalsusprogrammi uuendamist oli Apollo meelelahutusketti kuuluvatel raamatukauplustel, Solarise kinol, Pärnu kinol ning mahlabaaril Blender eraldi püsikliendiprogrammid. Apollo kauplustes oli lojaalsusprogramm Apollo Klubi, kus kliendid said poe ostudelt 5% soodustust ning veebis 8%. Lisaks olid igakuised pakkumised vaid Apollo

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018