Crowdculture on muutnud mängureegleid turunduses

YouTube’i ja Instagrami kanalite edetabelites pole korporatiivseid brände peaaegu üldse. Vaid kolm brändi on jõudnud YouTube’i TOP 500 hulka. Tuntud brändide asemel leiab sealt aga meelelahutajaid, kellest keskmine inimene kuulnudki pole. Miks ettevõtete sisuturundusstrateegiad on suuresti läbi kukkunud? Vastuse saad Harvard Business Review’s ilmunud Douglas Holti artiklist “Branding in the Age of Social Media”.

Kümmekond aastat tagasi tervitas enamik ettevõtteid sotsiaalmeedia tulekut kui brändingu uue kuldajastu saabumist. Et oma brände uude digitaaluniversumisse paisata, palgati loovagentuure ja tehnoloogiaekspertide armeesid ning tehti suuri panuseid sisuturundusele. Vaatamata kogu elevusele ja tohututele investeeringutele peab aga nentima, et need jõupingutused ei ole tänaseks siiski vilja

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018