Autor: Hando Sinisalu • 22. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Kuidas väikese eelarvega koeratoitu turule tuua

Dig Gif Party veebileht
Kanada koeratoidu brändi Misfits kampaania “Dog Gif Party” case study.

Suurkorporatsioonile Mars kuuluv koeratoidu bränd Misfits oli 2014. aasta kevadel Kanada turule toomas oma uut koeramaiuste tootesarja. Koeratoidutootjatele on Kanada tõeliselt tulus turg – kolmandik kogu riigi peredest omab koera, mis tähendab, et kokku on Kanadas ligi 6,5 miljonit koera. Koeratoitude käive on turul ca miljard Kanada dollarit, sellest umbes veerand tuleb koertele mõeldud maiuste müügist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700