Case study: Kuidas väikese eelarvega koeratoitu turule tuua

Dig Gif Party veebileht
Dig Gif Party veebileht

Kanada koeratoidu brändi Misfits kampaania “Dog Gif Party” case study.

Suurkorporatsioonile Mars kuuluv koeratoidu bränd Misfits oli 2014. aasta kevadel Kanada turule toomas oma uut koeramaiuste tootesarja. Koeratoidutootjatele on Kanada tõeliselt tulus turg – kolmandik kogu riigi peredest omab koera, mis tähendab, et kokku on Kanadas ligi 6,5 miljonit koera. Koeratoitude käive on turul ca miljard Kanada dollarit, sellest umbes veerand tuleb koertele mõeldud

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018