14. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ettevõtetel pole sisu loomisel koolilastega võrreldes mingeid eeliseid

Xaviera Ringeling
Kui enne iga säutsu saatmist tuleb mitmeid kordi juristidega nõu pidada, siis ei hakka sisuturundus tööle, ütleb Hollandi sisuturunduse ekspert Xaviera Ringeling. Milline on hea sisuturunduse retsept? Loe intervjuud Xavieraga!

Harvard Business Review viimases numbris on pikk lugu sellest, et suurfirmad kulutavad miljoneid sisuturundusele, aga ikkagi ei taha keegi nende videosid YouTube´is vaadata. Samas saavad amatöörid lihtsate vahenditega tehtud videotele miljoneid vaatamisi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700