Helista suvalisele rootslasele ehk kuidas Rootsi riik end turundab

Kampaania "Rootsi number"
Kampaania "Rootsi number"

Aprilli alguses läks Rootsis käima riiki tutvustav kampaania "The Swedish Number". Nimelt on Rootsil nüüd oma telefoninumber, millele helistades ühendatakse sind mõne kohaliku elanikuga, kellelt saab küsida enda jaoks huvipakkuvaid küsimusi.

Kampaania autori Björn Stahli (agentuuri Ingo Stockholm loovjuht, kes oli muuseas ka loovusfestivali Balticbest 2015 žürii liige) sõnul keskendub kampaania põhiidee sellele, et Rootsi on vaba maa ning inimesed võivad vabalt avaldada oma arvamust ning kes oleks seega parem oma riigist rääkima kui mitte selle elanikud. Kampaania tähistab ka Rootsi ajakirjandusvabaduse 250.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018