Reklaamiarvustus: Piraadi krõpsudega toetad heategevust või hoopis suurt palagani?

Ilmselt on kõik näinud juba Balsnacki kampaaniat, kus iga ostetud Piraadi krõpsupaki pealt läheb kaks senti laevakaitsjate toetuseks. Reklaamiarvustuse autor on La Ecwadori kommunikatsioonijuht Leanyka Libeon.

Kõik turundusjuhid teavad, et tänapäeva tarbijat on üha raskem enda poole võita, sest konkurents turul aina kasvab. Seega mõeldakse reklaame tehes üha rohkem sellele, kuidas klienti kõnetada. Pole ka saladus, et tänasel päeval mõjub kõige paremini reklaam, mis rõhub inimeste emotsioonidele.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

MUST MUNA OÜ otsib TURUNDUSASSISTENTI

Must Muna OÜ

12. detsember 2018

MUST MUNA OÜ otsib GOOGLE'I KONTOHALDURIT

Must Muna OÜ

14. detsember 2018