Autor: Helen Külaots • 8. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Case Study: Tartu Ülikooli õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse
TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak Turundustegu finaalis oma tööd esitlemas (Password 2016)
Foto: Raul Mee
Tartu Ülikool lähenes õppekavade tutvustamisele inimliku nurga alt: kuulsad kõneisikud ja vilistlased rääkisid läbi videote oma kogemustest, et kummutada noorte seas levinud müüte õppekavade praktilisest suunitlusest tulevikus. Kampaania võitis Aasta Turundustegu 2015 avaliku sektori kategooria.
Kampaania nimi: TÜ vilistlasvideod 2015