• 08.04.16, 09:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Tartu Ülikooli õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse

Tartu Ülikool lähenes õppekavade tutvustamisele inimliku nurga alt: kuulsad kõneisikud ja vilistlased rääkisid läbi videote oma kogemustest, et kummutada noorte seas levinud müüte õppekavade praktilisest suunitlusest tulevikus. Kampaania võitis Aasta Turundustegu 2015 avaliku sektori kategooria.
TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak Turundustegu finaalis oma tööd esitlemas (Password 2016)
  • TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak Turundustegu finaalis oma tööd esitlemas (Password 2016)
  • Foto: Raul Mee
Kampaania nimi: TÜ vilistlasvideod 2015

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele