• 08.04.16, 09:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Tartu Ülikooli õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse

Tartu Ülikool lähenes õppekavade tutvustamisele inimliku nurga alt: kuulsad kõneisikud ja vilistlased rääkisid läbi videote oma kogemustest, et kummutada noorte seas levinud müüte õppekavade praktilisest suunitlusest tulevikus. Kampaania võitis Aasta Turundustegu 2015 avaliku sektori kategooria.
TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak Turundustegu finaalis oma tööd esitlemas (Password 2016)
  • TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak Turundustegu finaalis oma tööd esitlemas (Password 2016)
  • Foto: Raul Mee
Kampaania nimi: TÜ vilistlasvideod 2015

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele