Case Study: Saku siidrite "Pilvine Õun" ja "Mesine Pirn" lansseerimine 2015

Siidrikunsti meistriteos
Siidrikunsti meistriteos

Saku uute siidrite lansseerimise kampaania oli äärmiselt edukas - tiheda konkurentsiga turul saavutati 5 kuuga aastane müügieesmärk ning Saku garanteeris endale nr 1 positsiooni kuiva siidri turusegmendis. Kampaania idee ja teostus lennutasid Saku ka Turundustegu 2015 finalistide sekka.

Kampaania nimi: Saku siidrite "Pilvine Õun" ja "Mesine Pirn" lansseerimine 

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018