Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg on läbi

Alberto Canteli
Alberto Canteli

35% milleeniumipõlvkonnast ei vaata kunagi telesaateid lineaarselt. Nad kasutavad mitmeid erinevaid ekraane ja neid iseloomustab lojaalsuse puudumine. Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg ja mõju on läbi, nentis Kuldmuna 2016 meediakategooria þürii esimees Alberto Canteli.

Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Kuldmuna 2016 meediakategooria þürii esimehe Alberto Canteli ettekandest „Uued suunad meediaplaneerimises: kuidas toime tulla järjest lisanduvate uute kanalitega“.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018