Kuidas turundada restorani sotsiaalmeedias?

Sotsiaalmeedia on restoranide Manna La Roosa ja Tai Boh jaoks põhiline turunduskanal. Sellest, miks need restoranid on just sotsiaalmeediale turunduses kõige suurema rõhu pannud ja mis põhimõtetel sotsiaalmeedias tegutsetakse, räägib 12. aprillil toimuval sotsiaalmeedia turunduse seminaril lähemalt Manna la Roosa ning Tai Boh turundusjuht Alan Adojaan.

Alan Adojaan on pika ja värvika kogemusega turundaja. Ta on töötanud nii kaitseväes kui reklaamiagentuurides ning juhtinud Eesti suurimaid ööklubisid ja meelelahutusasutusi. Magistrikraad kommunikatsioonis Tilburgi ülikoolist. Manna la Roosa ning Tai Bohi restoranide imago ja kontseptsiooni üks loojatest.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018