Autor: Silja Oja • 28. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Joel Volkov: Kogu reaalsus ei muutu virtuaalseks

Joel Volkov
Tanki loovjuht Joel Volkov soovitab digivaimustuses turundajatel mõelda reklaamitegevuse tegeliku eesmärgi peale. Selleks ei ole digitaalsete kanalite maksimaalne täitmine suvalise sisuga. Selleks ei ole blogimine, laikimine, sheerimine või täägimine lihtsalt selle pärast, et need nähtused on olemas.

Tank on Eesti digitaalreklaami pioneer. Pole kategooriat või ideed, mida me poleks viimase paarikümne aasta jooksul proovinud või laiapinnaliselt rakendanud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700