Autor: Helen Külaots • 24. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Dava Foods Eesti juht: Eestlane sööb keskmiselt 12 kilo mune aastas

Juha-Pekka Takku
Foto: Andres Haabu
Alates veebruarist kannavad endised Talleggi munad Eggo nime. Seoses kaubamärgi vahetuse ja munapühadega uurisime Dava Foods Eesti tegevjuhi Juha-Pekka Takku käest, miks on uuel brändil selline nimi, kust riigist veel Eggo mune osta saab ja kui eetiline on Dava Foods OÜ munatootmine.

Tallinna külje all Lool asub Eesti suurim farm kaheksa kanalaga, kus munetakse päevas üle 250 000 muna. Soomlastelt eelmisel aastal Tallegi munatootmise ostnud Taani ettevõte Dava Foods võttis veebruaris kasutusele uue brändinime Eggo ning plaanib lähiaastatel investeerida Eesti munatootmisesse viis miljardit eurot, mille eest plaanitakse soetada uut tehnikat ning tuua turule erinevad muna sisaldavad tooted.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700