Autor: Silja Oja • 19. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuldmuna 2016: väikesed agentuurid teevad häid loovlahendusi

Kuldmuna 2016. Aasta reklaamiagentuur Tabasco.
Foto: Martin Dremljuga
Eile kuulutati Saku Suurhallis Loovusfestivali Kuldmuna 2016 auhinnagalal tuhandepealise vaatajaskonna silme all välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.

Aasta digiagentuuriks valiti Haiku, reklaamiagentuuriks Tabasco, üritustutundusagentuuriks Jolos ning disainiagentuuriks Refleks. Parima kliendi tiitli sai seinale Saku Õlletehas.  Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt loodud Tele2 reklaamiseeria.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700