Jeremy Abbett: Raha liigub sinna, kus on tähelepanu

Jeremy Tai Abbett
Jeremy Tai Abbett

“Eesti on digimaa – miks turundus siin nii old school on!” imestas Google’i Creative Evangelist Jeremy Tai Abbett eile Passwordi konverentsil.

Abbett on tõeline tehnoloogiafänn ning tema sõnutsi on justnimelt tehnika see, mis eristab inimest loomadest ja tegijaid kaotajatest. Tehnoloogia aitab lugusid jutustada ja loovust genereerida.

Tehnoloogia areneb meeletu kiirusega

Muutused toimuvad eksponentsiaalselt: raadiol läks 40 aastat, et võita 50 miljonit kuulajat. Televisioon saavutas sama katvuse 10 aastaga, iPhone 3 aastaga, YouTube 6 kuuga ja Angry Birds 23 päevaga.

See kasv kiireneb veelgi ning need, kes peavad ennast hetkel tehnoloogiaeksperdiks, on tegelikkuses juba rongist maha jäänud. Et selle kiirrongiga kaasa kihutada, tuleb olla eluaegne õppija.

Tehnoloogia areng muudab selle ka odavamaks ja kättesaadavamaks, mis on oluline teadmine justnimelt ettevõtetele, kes tehnoloogia abil turunduskampaaniaid läbi viivad. Näiteks kui droonid ja 3D printerid olid varem oma hinna tõttu vaid unenägudes kättesaadavad, siis nüüd võib neid vabalt poest osta. Kas selfie’st saab varsti dronie (drooniga tehtav pilt/video endast)?

Kommunikatsioonikulud on tehnoloogia arenedes vähenenud, samas võimalused on avardunud. Inimestel on rohkem raha, et kulutada tehnikale ning inimese eluiga ona tõusnud.

Grumpy Cat
Grumpy Cat

Raha liigub sinna, kus on tähelepanu (money follows attention)

Kas teadsid, et Grumpy Cat teenib täna 3 korda rohkem kui Gwyneth Paltrow? Selle kassi omanik ei ole enam ettekandja nagu varem, vaid oma kassi mänedžer. Grumpy Cat on hea näide uuest lähenemisest raha teenimisele ja ka sellest, mis inimesi huvitab.

Majandusmudel on muutunud

20. sajandi eduettevõtted on 21. sajandil määratud hukule. Õnnestuvad need, kes tabavad ära, mida klient tahab ja kuidas on kommunikatsioonivõimalused on avardunud – Apple ja Google on selle edu näited. Kliendikogemus määrab selle, kuhu inimesed raha viivad.

 

Jeremy Tai Abbett
Jeremy Tai Abbett

Ettevõtja, disainer ja Google’i creative evangelist Jeremy Tai Abbett esines Tallinnas Passwordil 18. märtsil 2016.

Jeremy on sündinud Vietnamis, kasvanud üles Minnesotas ja Texases ning hetkel resideerub Saksamaal. Tema tööks on inspireerida ja õpetada ettevõtteid kasutama maksimaalselt ära loovust ja loomingulisust, mis on tänapäeva pidevalt muutuvas maailmas üha vajalikum oskus. Tema teadmised ja kogemused on pärit aastatepikkustest kogemustest disaini- ja tehnoloogia valdkonna ettevõtetest ja start-up’idest. Oma praeguses rollis Google’i Creative Evangelistina teeb Jeremy pidevalt koostööd tuntud loovagentuuride ja brändidega, nagu nt BMW, Nivea, Saatchi & Saatchi jne. Enne Google’it oli Jeremy disainidirektor ja kaasasutaja mobiili-startup’is Stuffle, mis muuhulgas võitis mitmeid auhindu nt Webby Award, Lead Award ja Lovie Award konkurssidelt. Lisaks nimetati Stuffle Apple’i poolt 2012. aasta üheks parimaks mobiilirakenduseks. Veelgi varem, 1996. aastal, asutas Jeremy firma Fork Unstable Media ning oli üheks Interaction Design Institute Ivrea kaasasutajaks. Lisaks on ta töötanud loovjuhina terves reas reklaamiagentuurides, nt TBWA-s, JWT-s ja Leo Burnettis.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing team is looking for a MARKETING MANAGER

Rich International Creative Haircare OÜ

15. mai 2017

D.T.L. Consumer Products Eesti otsib LINDT’I MÜÜGI- JA TURUNDUSJUHTI

D.T.L. Consumer Products Eesti AS

30. aprill 2017