Eesti agentuuride juhtide hinnangul paistis eelmisel aastal professionaalsusega enim silma Telia turundustiim. Palju õnne!

- Telia Eesti erakliendiüksuse ja turundusüksuse direktor Piret Mürk-Dubout auhinda vastu võtmas
Best Marketing küsis juba 5. aastat järjest 50 Eesti loov-, meedia, üritusturundus- ja digiagentuuri juhi / loovjuhi / strateegi arvamust selle kohta, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal nende arvates kõige enam professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal palutakse nimetada kuni kolm silmapaistvat turundustiimi.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.