Aasta Turundustegu 2015 Grand prix: Epic Estonia

Aasta Turundustegu 2015 võitjad
Aasta Turundustegu 2015 võitjad

Eile Saku Suurhallis toimunud Kuldmuna galal jagati Eesti tähtsamaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2015 auväärse tiitli pälvis EASi ja Tallinki koostöös sündinud mastaapne Rootsi suunal tehtud turismiturunduse kampaania "Epic Estonia". Tegemist on seni suurima Eestis loodud avaliku- ja erasektori ühiskampaaniaga. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Epic Estonia kampaania tulemusel kasvas Rootsi turistide arv Eestis 15 554 inimese võrra. Raha jätsid need turistid siia hinnanguliselt 1,3 miljonit eurot. Kampaania maksumuseks oli 1 miljon eurot. Kas kampaaniasse pandud raha tasus end ära? Jah! Ja see pole veel kõik, sest turundustegevused Rootsi suunal ju jätkuvad.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018