Autor: Silja Oja • 17. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas Eesti maailmas kuulsaks muuta? Märksõna: PR.

Ami Hasan
Foto: Raul Mee
Täna Passwordi konverentsil toimunud Ami Hasani töötuba "Eesti 100" algas paberikärinaga: "See briif on kasutu!“. Loe, milliseid moodsaid ideid Eesti turundajate töögrupp Ami Hasani juhtimisel lõpuks välja pakkus.

Ami Hasani hävitava hinnangu sai kliendi ehk EV 100 korraldusmeeskonna soov rääkida kõigile kõike Eesti kohta. Samuti oli eelarve Hasani hinnangul praktiliselt olematu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700