Aasta Turundustegu 2015 finalistid selgunud

Aasta Turundustegu 2015 þürii
Aasta Turundustegu 2015 þürii

Konkursi Aasta Turundustegu 2015 finaalis hakkavad rinda pistma EASi ja Tallinki miljonilise eelarvega kampaania "Epic Estonia" ja oma brändikampaaniale vaid 18 000 eurot kulutanud Iglusaun. Samuti võistlevad Grand prix' pärast SEB terviknõustamise sisuturunduskampaania ja kaks lansseeringut: Inbank ja Saku siidrid. Passwordi laval on omale koha kindlustanud avaliku sektori kategooria võitja Tartu Ülikool, mille õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse võlus þüriid Genka video ja muljetavaldavate tulemustega.

Täna, 9. märtsil toimus þürii koosolek, kus þürii valis esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. 

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018