Autor: Hando Sinisalu • 2. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Hando Sinisalu: PR-tööstusel on aeg ärgata talveunest!
Viimase aja edukates turunduskampaaniates on võtmeroll oskuslikul PR-il. Ilma sotsiaalmeedia ja tavapärase massimeedia kajastuseta ei ole kampaania pooltki nii mõjukas... Samas tundub mulle, et PR-tööstus (vähemalt Eestis) hoiab end justkui tagasi. Nähtavat tööd tehakse avalikus sektoris ja kriisikommunikatsiooni vallas, aga turunduskommunikatsioonis väga tugevat PR-keskset lähenemist ei meenu.
PR-tööstusel on viimane aeg ärgata rahulolevast talveunest ja haarata initsiatiiv. Just PR-inimesed on mõistavad kõige paremini sisututurundust, sotsiaalmeediat ja turundamist reaalajas.