Brändid peaks vahel turunduse mütsi peast võtma ja lihtsalt head tegema

Jon Burkhart
Jon Burkhart

Hollandi jalgpalliklubi Ajax on saanud palju PR-i tehes lihtsalt inimlikke tegusid. Ajaxil on 80-aastane fänn, kes on mängudel käinud juba 60 aastat, kuid nüüd ei julge ta enam vanuse tõttu reisida. Ajax võttis ühendust oma sponsori Mercedesega ning nüüd käib fännil järgi auto, kes teda igale mängule toob ja pärast koju viib - kuni tema elupäevade lõpuni.

Intervuu Password 2016 esineja, reaalajas turundamise eksperdi Jon Burkhartiga.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018