Meediatarbimise trendid 2016

Amazoni kauplus
Amazoni kauplus

Laias laastus võib meediatarbimises trendid jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.

Veebruaris külastas Inspiredi meeskonda Adam Simon IPG Media Lab New York’i kontorist, kes tutvustas 2016. aasta oodatavaid trende nii üldises meediatarbimises kui tehnoloogilistes arengutes. Laias laastus võib need jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018