1. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meediatarbimise trendid 2016

Amazoni kauplus
Laias laastus võib meediatarbimises trendid jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.

Veebruaris külastas Inspiredi meeskonda Adam Simon IPG Media Lab New York’i kontorist, kes tutvustas 2016. aasta oodatavaid trende nii üldises meediatarbimises kui tehnoloogilistes arengutes. Laias laastus võib need jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700