Case study: Taxify revolutsioon 2015 - sõidujagamine

Henrik Raave
Henrik Raave

Lugu sellest, kuidas tihedas konkurentsis saab taksoäpist Taxify poole aastaga Eesti suurim sõidujagamisteenuse pakkuja. Tegemist ei ole kindlasti klassikalise kampaaniaga, kuid väga huvitava turundusliku ja suhtekorraldusliku projektiga, mille tulemusena pandi alus kogu Tallinna taksoturu jäädavale muutumisele.

Hea toode turundab ennast ise. Taxify puhul on kõige olulisem turunduskanal soovitus. On vaja, et inimesed saaksid auto alati, kiirestija soodsaima hinnaga. Globaalne konkurents sel turul on ülitihe ja tootearendus peab olema kiire: mobiilimakse, äpisisene kaardimakse, soovituskoodid, ETA ehk eeldatava saabumisaja jagamine. Sõita peab saama taksode, rendiautode ja sõidujagajatega ehk siis

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused