Aega tarbija kõnetamiseks on järjest vähem

Anu Art
Anu Art

Aasta Meediategu konkursi eel uuris Best Marketing meediaagentuuridelt, mis suunas nende äri areneb. Vastavad Anu Art (Mindhare) ja Indrek Soom (Initiative). “Meediaagentuurid on muutunud ühendavaks lüliks kliendi ärieesmärkide ja loovagentuuride lennukate ideede vahel,” ütleb Anu Art. “Parima meediahinna ralli võib küll tunduda lihtne viis teatud otsusele jõua, aga võib ka päädida kliendi jaoks hoopis bluffi ja peidetud lisatasudega,” hoiatab Indrek Soom.

Milles (või kus) näed kõige suuremat arengupotentsiaali meediaagentuuride jaoks? Kuidas kasvada ja areneda?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018