Autor: Hando Sinisalu • 23. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aega tarbija kõnetamiseks on järjest vähem

Anu Art
Aasta Meediategu konkursi eel uuris Best Marketing meediaagentuuridelt, mis suunas nende äri areneb. Vastavad Anu Art (Mindhare) ja Indrek Soom (Initiative). “Meediaagentuurid on muutunud ühendavaks lüliks kliendi ärieesmärkide ja loovagentuuride lennukate ideede vahel,” ütleb Anu Art. “Parima meediahinna ralli võib küll tunduda lihtne viis teatud otsusele jõua, aga võib ka päädida kliendi jaoks hoopis bluffi ja peidetud lisatasudega,” hoiatab Indrek Soom.

Milles (või kus) näed kõige suuremat arengupotentsiaali meediaagentuuride jaoks? Kuidas kasvada ja areneda?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700