18. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tee sisust oma parim müügimees

Ajal, mil sisust on saanud teravaim müügirelv maailmas, toob Bestsales.ee uue meedia parimad pead otse Hollywoodist meie oma Kosmos IMAXisse, et rääkida live'is ja näost näkku, kuidas see tera õige vahedaks teritada. MythBusters, Modern Family, Project Runway ja Keep Up With The Kardashians on vaid mõned näited globaalsetest hittidest, mille taga seisvad tegijad avavad, kuidas leida uue meedia universumis võimsate brändide taha sisu ja võimsa sisu taha bränd.

Iga tõeliselt ägeda toote ja teenuse taga peitub lugu ja see lugu ongi see, mida me klientidele müüme ja mida me ise klientidena ostame. Aga olgu sinu müügimehed, turundajad, reklaamikampaaniad, bännerid ja brošüürid kui head tahes, ei suuda seda lugu paremini maha müüa keegi teine, kui lugu ise.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700