Alvar Jaakson: Brändid võiksid ühiskondlikel teemadel rohkem kaasa rääkida

Alvar Jaakson
Alvar Jaakson

“Sotsiaalselt vastutustundlik” on juba nii kuulus sõnapaar, et nad võiksid oma kooselu ametlikult registreerida. Läbi reklaamiprisma analüüsib sotsiaalsuse teemat reklaamiagentuuri Utopia loovjuht, Aasta Turundustegu 2015 þürii liige Alvar Jaakson.

Sotsiaalne vastutustunne on viimasel ajal väga trendikaks teemaks kujunenud. Kui palju näed seda Eesti reklaamimaastikul?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018