Autor: Helen Külaots • 16. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Helene Vetik: Turundajad võiks suhtuda blogimisse kui ajakirjandusse
Helene Vetik
Foto: Sandra Palm
Tuntud blogijate abil turundamine on aina kasvav trend. Blogijad on ettevõtte jaoks tõhusad kanalid, sest nad on pidevalt aktiivsed ja neil on oma väljakujunenud fännibaas. Küsisime, milliseid võimalusi turundamiseks läbi blogide näevad Eesti tuntumad blogijad ise. Vastavad blogide “Behind the scenes PR-girl” autor Aljona Eesmaa ning “Uustuus” autor Helene Vetik.
Kuidas käib blogide kaudu turundamine?