Sigurd Bjerre: YouTube´i reklaamis on agressiivne müük kohatu

Sigurd Bjerre
Sigurd Bjerre

3 küsimust Kuldmuna þürii liikmele. Vastab Kuldmuna TV ja raadio þürii esimees, Brandhouse’i AD Sigurd Bjerre Taanist. Telereklaam on suurte muutuste tuules. Brändid on enda jaoks avastanud YouTube´i reklaamivõimalused ja peavad nüüd vaataja tähelepanu pärast konkureerima nunnude kiisuklippidega. Kuidas tarbija tähelepanu võita?

Vanal heal ajal oli üks ja ainuke ekraan. Multi-ekraani ja on-demand video ajastul on inimeste harjumused kardinaalselt muutunud. Keegi ei istu enam vahetpidamata televiisori ees. Filme ja saateid saab vabalt valitud ajal näiteks Netflixist vaadata. Televiisoril ei ole isegi enam taustamüra funktsiooni, sest ka nutitelefonist saab kuulata personaliseeritud uudiste või meelelahutuse

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018