Autor: Silja Oja • 10. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaks lugu: õlu, mida keegi ei armastanud ja rumm, mis pidi 10 päevaga Ameerika turule minema

Igas eduloos mängib tähtsalt rolli ka õnnefaktor. Õnn (või vedamine) ning loovus ja edu on omavahel tihedalt seotud. Muutuja nimega "õnn" teeb aga turundaja elu keeruliseks, sest õnne, nagu armastustki, ei saa toota ega kontrollida. Mida aga saab teha, on olla õnneliku juhuse saabumiseks valmis ning suurendada tõenäosust, et õnn sind leiaks.

Siin on kaks lugu õnnest, loovusest ja edust: õllest, mida keegi ei armastanud, aga mis peitis endas hämmastavat lugu, ja rummist, millele kukkus sülle õnn minna Uus-Meremaalt vallutama maailma suurimat rummiturgu Ameerikat nii, et aega oli vaid 10 päeva.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700