Kas julged panna kooseluseaduse turundus­kampaaniasse?

Shutterstock
Shutterstock

Eelmisel nädalal toimunud The Best of Global Digital Marketing 2016 konverentsil enim publikut kihama pannud turundustrend tõstatab küsimuse: kas Eesti ettevõtted on valmis võtma seisukohti pagulaste või kooseluseaduse teemadel? Kuidas mõjutab poole valimine äritulemusi?

Turunduse trenditabeli hitihoiatus on ühiskondlikel probleemidel kaasa rääkimine, teravatel teemadel seisukoha võtmine ning ka stereotüüpse mõtteviisi muutmine. Tähelepanu saavutamiseks pole Eestis hetkel põletavamaid märksõnu kui kooseluseadus ja pagulased. Kas kohalike ettevõtete julgus on piisav, et antud teemasid enda (või ka ühiskonna) hüvanguks ära

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018