Briti reklaamiguru Paul Feldwick: Turundajad võtavad originaalsust liiga tõsiselt

Paul Feldwick
Paul Feldwick

Originaalne idee on vaid stardipunkt. Päeva lõpuks on originaalsus vaid illusioon, sest tõeliselt loeb vaid see, kui hea see töö on ja kui hästi on see tehtud. Kvaliteet võidab alati originaalsuse.

Viimasel Cannes’i festivalil ütles üks esinejaist, et originaalsus on ülehinnatud ning tõi näiteks meelelahutustööstuse ning filmid: originaalfilmidest edukamad on tihti järjefilmid. Reklaami- ja loovusfestivalidel otsib þürii aga alati originaalsust ja midagi uut, mida nad varem näinud pole. Samas otsivad kliendid ideid, mis aitaksid äril kasvada. Kas reklaamiauhindade maailma ja

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018