Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Keskpärased lahendused toovad keskpäraseid tulemusi
Tänapäeva tarbija on üha enam mõjutatud interaktiivsetest meediakanalitest, olles pidevas ühenduses enneolematu hulga brändidega. See paneb turundajad täiesti uude olukorda, kus traditsioonilistest lähenemistest enam ei piisa, kirjutab Idea Havas Media tegevjuht Kert Kangert.
Ometi planeerivad paljud ettevõtted lõviosa oma eelarvest traditsioonilistesse makstud meediakanalitesse, et suurendada brändi tuntust ja mõjutada tarbija hoiakuid vahetult enne ostuotsuse tegemist. Märksa vähem keskendutakse kliendiga tugevama sideme loomisele ja selle hoidmisele pärast ostu.