Coca-Cola kuulutas välja ülemaailmse „Ühtse brändi“ turundus­strateegia

Eile Pariisis toimunud esitlusel kuulutas Coca-Cola turundusjuht Marcos de Quinto välja uue ülemaailmse „Ühtse brändi“ („One Brand“) turundusstrateegia, mis ühendab esmakordselt Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero ja Coca-Cola Life joogid ühise Coca-Cola brändi alla ühtse ülemaailmse loovkampaaniaga “Taste the Feeling”.

„Ühtse brändi“ strateegia laiendab Coca-Cola brändi väärtuse ja ikoonilise märgi kogu kaubamärgile, ühendades kogu Coca-Cola pere maailma juhtiva joogibrändi alla. Koos uue strateegiaga käivitub ka ülemaailmne kampaania “Taste the Feeling”, mis kasutab universaalseid lugusid ja igapäevaseid hetki, et jõuda klientideni kõikjal maailmas. Eesmärgiks on tutvustada toodet loovalt,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018