Pole mõtet jalgratast leiutada, kui teise riigi ideed saab koduturule mugandada

Kõiki ideid ei jõua ise välja mõelda ja kõiki vigu ei jõua ise teha, kirjutab Hando Sinisalu ja räägib, miks ta otsustas luua uue konverentsiformaadi. The Best of Global Digital Marketing formaat sai alguse sellest, et konverentsikorraldajana nägin kümneid ja kümneid maailma tippagentuuride mehi ja naisi konverentsidel esitamas case filme. See film on tavaliselt 1-2 minutit pikk ja räägib sellest, et kampaania läks ideaalselt korda. „Isn’t it great!“ ütleb esineja ja asub uut filmi näitama. Ilma analüüsi ja kriitikata, kampaania tulemusi teadmata, on sellistest filmidest vähe kasu.

Seega otsustasin luua uue konverentsiformaadi, mis keskendub case study’dele, nende analüüsile ja selle kaudu õppimisele. Näiteks paljud loovauhindu võitnud tööd pole äriliselt üldse edukad. Analüüsime, sest ka negatiivsetest näidetest on hea õppida. Case study’d on sageli ka väga inspireerivad – teises riigis hästi töötanud strateegia ja idee võib ka meil suurepäraselt

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018