JAZZKAAR 2016 uus visuaal ja koduleht

Muusikatööstuse poolt parimaks Eesti muusikafestivaliks valitud JAZZKAAR uuendas oma visuaali ja kodulehte. Jazzkaar 2016 kujunduse keskse osa moodustab muster, mis on tuletatud logo detailist. Muster sümboliseerib heliriba, ekvalaiseri ekraani. Aastal 2016 on kevadise Jazzkaare värvid pastelsed ja neid on kolm - mündiroheline, lõheroosa ja sirelililla. Visuaali on loonud agentuur PUTKA, kellega on Jazzkaar koostööd teinud juba viimased 15 aastat.

Ka uus koduleht kannab kevadise festivali pastelseid värve ning on kaasaegse disainikeelega, mille valmistas agentuur JONI PUN. Peeter Mikk agentuurist Joni Pun märkis: „Jazzkaare festivalile uut kodulehte luua oli väga põnev väljakutse. Eesmärgiks oli luua dünaamiline veeb, mida oleks nii mugav kasutada kui ka toimetada. Arvestasime lehe struktuuri planeerides nii Jazzkaare

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018