11. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ajaz Ahmed: Kui sa ei taha olla osatäitja kellegi teise loos, siis tuleb sul endal parem lugu rääkida

Foto: Veiko Tõkman
Maailma kuulsaima digiagentuuri AKQA juhi Ajaz Ahmedi sulest on ilmunud uhiuus raamat juhtimisest. Raamatut "Piiranguteta" arvustab Olav Osolin.

Mulluse Passwordi kõige põnevam esineja oli minu jaoks Ajaz Ahmed, kes asutas 90ndate alguses 21 aastasena, pärast seda, kui ta oli ülikoolist välja kukkunud, digiagentuuri AKQA ning arendas selle enam kui 2000 töötajaga globaalseks ettevõtteks, mille väärtust hinnati 2012. aastal, siis, kui Ahmed 80% aktsiatest Sir Martin Sorrelli WPP-le maha müüs, enam kui 500 miljonile dollarile.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700