INTERVJUU! Urmas Villmann: Reklaamfilmid lähevad pikemaks

Urmas Villmann
Urmas Villmann

Möödas on aeg, kus inimestele pidi raha eest reklaami hambusse toppima. Reklaam peab olema nii hea, et inimesed tahavad seda vabatahtlikult vaadata. Suurt emotsiooni on pikema looga lihtsam tekitada. Inimesed tahetakse reklaame vaadates mitte enam lihtsalt pisarat poetama, vaid lahinal nutma panna, räägib Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.

Kuhu liigub Eesti reklaamitööstus aastal 2016, millised on sinu arvates olulisemad trendid?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018