Case study: Bännerreklaam psühhopaatidele

TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez
TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez

Bännerreklaam pole veel surnud! Prantsuse reisipakkuja Voyages-SNCF.com bännerikampaania sõnum oli lihtne: haara pilet otse bännerilt, ole „psühhopaat“ ja osale piletimängus maniakaalse visadusega! Bännerimängu auhinnaks olid tasuta rongipiletid Euroopasse. Valida sai kolme erineva bännerimängu vahel: 1) 24h bänner: et võita, tuli bännerit tuleb klikkida 24 tundi järjest; 2) 1 miljoni kliki bänner: võitmiseks tuli bännerit klikkida miljon korda; 3)587 miili bänner: bänneril tuli scrollida 587 miili (vahemaa Londonist Genfi).

Voyages-SNCF.com on Prantsuse suurim veebipõhine reisipakkuja, kellel on 13 veebi– ja mobiilisaiti. Voyages-SNCF.com on osa SNCF grupist (Prantsuse Virgin Atlanticu analoog). UK turule siseneti uk.voyage-sncf.com-i nime all 2013. aastal. Kui Prantsusmaal on SNCF  turuliider, siis Briti reisihuviliste jaoks oli tegu pea täiesti tundmatu brändiga.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018