• 16.12.15, 14:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Archimedes tunnustas loovaid lahendusi hariduses Kuldõunaga

Eelmisel nädalal anti Õpetajate Majas toimunud tänusündmusel “Archimedes tunnustab” mitmed Kuldõuna tunnustused, mille seas olid ka ka "Aasta kujundus hariduses", "Aasta nutitegu hariduses" ja "Aasta video hariduses".
Archimedes tunnustas loovaid lahendusi hariduses Kuldõunaga
Kuldõun 2015 on konkurss, mis hindas Eestis haridusasutuste loomingulist lähenemist läbi kujunduse, video ja nutitegude.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele