Kuhu liigud, reklaam?

Magnus Lužkov
Magnus Lužkov

Traditsioonilise reklaami mõiste on hägustumas ja tekkinud on arvamus, et reklaam on kadumas. Kaja lugejatele tutvustavad praegust olukorda reklaamimaailmas Tallinna ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob, sama instituudi doktorant ja reklaamikonsultant Rain Veetõusme ning Optimist Groupi juhatuse liige Magnus Lužkov.
Vestlusringi juhatas kommunikatsioonispetsialist Kertu Kärk. Artikkel ilmus ajakirjas Kaja novembris 2015.

Paljud ülemaailmsed ettevõtted ei tee enam traditsioonilist reklaami, sama võib täheldada ka Eestis. Kuidas teile tundub, kas reklaami mõiste ja olemus on muutuma hakanud?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused