Autor: Siivi Hints, Best Marketingi turundusjuht • 2. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2
Jõudsime taaskord veendumusele, et Eesti ärisektoritel on palju ühist ja seega suurepärane võimalus üksteiselt õppida. Samuti võiks veel rohkem tegutseda ja turundada koos - näiteks vajavad meelelahutus- ja turismisektor üksteise abi, et tagada Eestisse tuleva külalise hea kogemus kogu reisi vältel. Ning kuidas saaks Taxify pakkuda teenust, kui turul ei oleks korraliku kvaliteediga automarke?