Üheksa nõuannet sisuturunduseks sotsiaalmeedias

Kaisa Kattai
Kaisa Kattai

Turundus ei koosne sellest, mida sa toodad, vaid sellest, missuguseid lugusid sa jutustad. GOAL Marketingi sotsiaalmeediaspetsialist Kaisa Kattai annab novembrikuu ajakirjas Kaja nõu, kuidas sisustrateegia sotsiaalmeedias vastavalt ärilistele eesmärkidele paika panna ja seejärel süsteemselt ellu viia.

Mäletate väljendit „Kui sa pole internetis, siis pole sind olemas”? Praegu võib sedasama väita sotsiaalmeedia kohta. Sotsiaalmeediakanalid on avanud uue kiirtee ettevõtte ja kliendi vahel. Lihtne toodete reklaamimine on asendunud kahepoolse suhtlusega usalduse võitmise eesmärgil.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018