Sinu brändi tarbijad on teiste brändide tarbijad, kes vahetevahel ostavad ka sinu brändi

Facebooki ja Twitteri saabumine näis ohustavat kogu reklaamitööstuse olemasolu. Aga mis tegelikult juhtus? Age McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva refereerib Ian Leslie artiklit „How the Mad Men Lost the Plot”.

Ian Leslie alustab viitega Goodby, Silverstein & Partnersi kaasjuhile Jeff Goodby’le, kelle San Franciscos asuv agentuur on loonud ühed kuulsamad 1990ndate kampaaniad, sh Nike’le ja Budweiserile. Goodby sõnul on reklaamitööstus kaotanud oma positsiooni. Ka Cannes’i reklaamifestival, kus kunagi demonstreeriti maailma kõige kuulsamaid ideid, on muutunud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018